Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

ΠΕΡΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ


Χαιρετώ και εγώ με τη σειρά μου. Μου άρεσαν όλα όσα διάβασα εδώ.
Απόψε είμαι πολύ προβληματισμένος και τριγυρνάνε μυαλό οι παρακάτω
στίχοι μου. Τους έγραψα πριν λίγο καιρό και θα ήθελα να τους μοιραστώ. Κάθε σχόλιο είναι καλοδεχούμενο. Μη βιαστείτε να το βαφτίσετε μαύρο όμως. Κρύβει πολλά πίσω από τη φαινομενική απαισιοδοξία του



Σου υπόσχομαι άσπρες σελίδες
Σου υπόσχομαι βρώμικες παρτίδες

Σου υπόσχομαι άδειες σακούλες
Μαύρους ουρανούς και αναγούλες

Άυπνες νυχτιές να χορτάσεις
Με τα φαντάσματα της μοναξιάς σου να γεράσεις

Ένα παλιόκαιρο και μια πικρή φορά
Στο ορκίζομαι, όλα θα παν' στραβά
Σε λάθος χρόνος και λάθος τόπους
Με λάθος θεούς, λάθος ανθρώπους

Σου υπόσχομαι να κρυώνεις
να πονάς και να ματώνεις

Έλα στο πλάι μου και σκεπάσου
Χάρισέ μου στα τυφλά μια αγκαλιά σου
Σου υπόσχομαι να σ'αγαπήσω
και ξαφνικά μια μέρα να σε αφήσω ***

Άδειες σακούλες, άσπρες σελίδες
σκουληκιασμένα φρούτα, ψεύτικες ελπίδες
Να πάψεις να γελάς, κανένα να μην έχεις
κι απ'τα χαστούκια της ζωής να μην αντέχεις

Έλα στο πλάι μου, έλα σκεπάσου
Θέλω τώρα μια εφήμερη αγκαλιά σου.
....................................................................................
Και μερικές σκέψεις,

Τελικά τί πραγματικά μπορούμε να υποσχεθούμε;
Μήπως οι πιθανότητες λένε ότι δεν θα πραγματοποιήσουμε αυτά που τάζουμε;
Όσο πιο βαρύγδουπες οι υποσχέσεις τόσο πιο δύσκολο να τις πιστέψω.
Όσο πιο δύσκολη η εκπλήρωση τόσο πιο δελεαστικό να την σκαπουλάρω.
Τί είναι τελικά μια υπόσχεση και γιατί υπάρχει; Και πάνω απ'όλα τι μας ωθεί να την ξεστομίσουμε... ;

Δεν έχω ιδέα.... αλλά έχω μερικές .
Κάποτε μια γριά μου 'πε:
"Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελάει"
Είναι τόσο χαιρέκακος εκεί πάνω στο συννεφάκι του και γελάει;
Όχι απλά ξέρει ότι η ζωή μπορεί να σου φέρει τα πάνω κάτω από τη μιά στιγμή στην άλλη....
Επομένως η υπόσχεση, ακόμα και αν πραγματικά την εννοούμε, είναι απλά μια στιγμιαία δήλωση (των συναισθημάτων μας, των προθέσεων, των....) και καμία υπόσταση δεν μπορεί να έχει στο μέλλον. Και γι'αυτό και υπάρχει για να δηλώσει τί θα κάναμε στο μέλλον, άν όλα πάγωναν στον χρόνο ( ή και "χρόνο" ;) ).

Αλλά όλα αλλάζουν. Τα πρέπει και τα θέλω, οι απόψεις, οι συνθήκες. Όλα αλλάζουν απ'τη στιγμή της εκκίνησης μέχρι την επόμενη. Εκφράζεται ένα συναίσθημα (ίσως μέσω μιας υπόσχεσης) και στο dt έχει χαθεί.... ή και έχει αναστραφεί. Πίστευα σε κάτι στα 17 και το εγκατέλειψα αργότερα . Με αργούς η γρήγορους ρυθμούς, όλα αλλάζουν. Συνήθως η αλλαγή είναι για το καλό, είναι εξέλιξη... αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση .

Έχει και μια άλλη υπόσταση όμως η υπόσχεση Έχει και την κρυφή ερώτηση.
-Θα είμαι δίπλα σου... ( Θα είσαι δίπλα μου;;)!

Σας υπόσχομαι λοιπόν το κενό.
Σας υπόσχομαι το δύσκολο (κι' ας μην έρθει...).
Και πάνω απ' όλα σας υπόσχομαι ελευθερία. Δεν υπάρχει πιο αληθινό δέσιμο από αυτό που έχει την ελευθερία να σπάσει, οποιαδήποτε στιγμή. Από αυτό που δίνεις ό,τι έχεις να δώσεις, σου δίνεται ό,τι έχει να σου δοθεί και μπορεί να τελειώσει εκεί. Χωρίς απαιτήσεις, χωρίς
προσδοκίες, χωρίς παρεξηγήσεις χωρίς να εκπίψει ποτέ σε υποχρέωση.


Καλό ξημέρωμα.... κάθε ξημέρωμα!

Σου υπόσχομαι να σ'αγαπήσω
και ξαφνικά μια μέρα, να σε αφήσω
Έλα στο πλάι μου, έλα σκεπάσου
Θέλω τώρα μια εφήμερη αγκαλιά σου.

2 σχόλια:

amelie είπε...

ωραιος...μπραβο... θα θελα πολυ να το ακουσω αυτο με κιθαριτσα ισως...για αρχη.. βγαζει μια γλυκια απαισιοδοξια...και αυτο ειναι που το κανει τοσο ιδιαιτερο...
γεια και χαρα

plants VS anunaki είπε...

wraios