Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

όταν ξυπνάω το πρωί
αρχίζουν όλα απ' την αρχή

βλέπω μια άγνωστη μορφή
να με κοιτάει πονηρή

άραγε είμαι εγώ αυτός
ή είναι ο άλλος μου εαυτός

Πίσω απ' τον καθρέφτη...

κάτι υπάρχει εκεί πίσω
που δεν μπορώ να εξηγήσω

δεν είναι η ζωή μου αυτή
είναι μια πλάνη φοβερή

κάτι θα ξέρει και γελά
πρέπει να τα περνάει καλά

Πίσω απ' τον καθρέφτη...

εκεί που σε ξυπνούν τραγούδια
δεν μαραζόνουν τα λουλούδια

όλοι σου δίνουνε το χέρι
και κανείς δεν υποφέρει

σ' όλους λέω καλημέρα
κι έχει καθαρό αέρα

Πίσω απ' τον καθρέφτη...

μποτιλιάρισμα στο δρόμο
και φριχτό έχω πάλι πόνο

μα τώρα ο άλλος μου εαυτός
στο πάρκο θα 'ναι αραχτός

όταν εδώ όλοι δουλεύουν
γλεντούν μεθούνε και χορεύουν

Πίσω απ' τον καθρέφτη...

η ψυχή μου όταν ξεσπάει
ένα δάκρυ μου κυλάει

με ουσίες μαγικές
ζω στιγμές φανταστικές

πίσω απ' τον καθρέφτη πάω
και ποτέ πια δε γυρνάω

Σπάω τον καθρέφτη...

συνέρχομαι την άλλη μέρα
μα βρώμικο έχει αέρα

είναι ένα όνειρο κακό
ή πάλι είμαι ακόμα εδώ

δεν θέλω να 'χω πια ελπίδα
ούτε μία ηλιαχτίδα

Σπάω τον καθρέφτη...
Τον πιο μεγάλο ψεύτη...

το κατάλαβα αργά
αργόσυρτα κι αποκαλυπτικά

στο τέλος, τέλεια και τελικά
εγώ ήμουν το είδωλο και όχι όλ' αυτά

Δεν υπάρχουν σχόλια: